FAQ

Máte na nás nějaké dotazy? Připravili jsme pro Vás odpovědí na nejčastější dotazy - možná právě zde naleznete odpověď na Vaší otázku.

15  JE PRO PROVEDENÍ OBJEDNÁVKY NUTNÁ REGISTRACE?

Pro nákup není registrace ani přihlášení nutné.

 


 

14   MOHU ZMĚNIT NEBO STORNOVAT OBJEDNÁVKU?

Ano, pokud nás kontaktujete včas (to znamená před odesláním objednávky), změna či storno objednávky je možné.

 


 

 11   JAKÉ JSOU MOŽNÉ ZPŮSOBY PLATBY?

  • Bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury na celou částku (po přijetí objednávky zašleme na zadanou e-mailovou adresu zálohovou fakturu v plné výši pro platbu převodem)
  • Bankovním převodem online (okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví; platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a potvrdíte už připravený platební příkaz)
  • Platební kartou online (do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód; vše zabezpečeno standardem 3D Secure; budete požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMS zprávou od své banky)
  • Dobírkou (při doručení nádrže platíte řidiči hotově / kartou

  


  

 12   PROČ SI NEMŮŽU ZVOLIT TERMÍN DORUČENÍ MÉ OBJEDNÁVKY?

Objednávky podzemních nádrží a data doručení řídíme podle směru dodací adresy. V jednom autě je více objednávek pro různé zákazníky, proto není možné si termín doručení určit individuálně. Pokud je to jen trochu možné, samozřejmě se požadavkům snažíme vycházet vstříc. Menší zboží, které máme skladem odesíláme maximálně do tří pracovních dnů přepravní společností PPL.

 


 

 13   ZA JAK DLOUHO DORUČÍTE MOJI OBJEDNÁVKU?

Termín dodání je maximálně do 4 týdnů od objednávky. V případě, že je volné místo na autě a jede se dříve daným směrem, snažíme se objednávku expedovat co nejdříve.

 


  

 Bez názvu (100 × 100 px) (1)   NABÍZÍTE MOŽNOST OSOBNÍHO ODBĚRU?

Ano, je však nutné nás předem kontaktovat.

 


 

9   PROČ MUSÍM ZAJISTIT VYKLÁDKU NÁDRŽE Z AUTA POMOCÍ TECHNIKY NEBO DOSTATEČNÉHO POČTU OSOB?

Dopravu zajišťujeme autem bez ruky s boční vykládkou, proto je nutné zajistit dostatečný počet pomocníků, nebo odpovídající techniku na vykládku zboží.

Tuto dopravu využíváme z důvodu ceny, neboť auto s rukou navýší částku celé dodávky přibližně o 5 000 – 7 000 korun.

  


 

9   JAK HLUBOKO DO ZEMĚ JE MOŽNÉ UMÍSTIT PODZEMNÍ NÁDRŽ NA DEŠŤOVOU VODU?

K uložení nádrže je nezbytné nastudovat montážní návod, který je u každé nádrže přiložen. Je nutné dodržet maximální krytí nádrže, aby nedošlo k jejímu poškození.

 


  

9   NEZAMRZNE MI VODA V NÁDRŽI?

Nádrže jsou ukládány do dostatečné hloubky, aby nedocházelo k zamrzání vody. Tím, že je dno nádrže v dostatečné hloubce je zajištěno, že akumulovaná voda v zimě nezamrzá.

 


 

9   CO JE TŘEBA UDĚLAT PŘED ZIMOU SE ZAHRADNÍM VODOVODEM?

Zahradní vodovod bývá většinou nutné před zimou vypustit, aby nezamrzly a nepopraskaly ventily a další součásti, které jsou na terénu nebo mělko pod zemí. Pro vypuštění je třeba mít v nádrži instalovaný vypouštěcí ventil. V případě, že celý systém od ventilů do nádrže není spádovaný, je dobré systém zahradního vodovodu vyfoukat kompresorem

 


  

9   JAK FILTROVAT DEŠŤOVOU VODU, KDYŽ JI CHCI VYUŽÍVAT V DOMĚ?

Filtrace začíná pod okapovým svodem, kde se napojí lapač střešních splavenin neboli geiger. Přes kanalizační potrubí pokračuje voda do filtračního koše, případně filtrační šachty. Posledním stupněm dostatečného přečištění pro využití dešťové vody v domě je mechanické přečištění pomocí biofiltru, případně vnitřních jemných filtrů.

 

Nenašli jste to, co jste hledali? Neváhejte a kontaktujte nás! S radosti se Vám budeme věnovat.